דפנה ליאל

ארבעה ימים לבחירות: המפלגות הגדולות מסירות את הכפפות

ארבעה ימים לבחירות, והמפלגות מתכוננות לבליץ האחרון של הקמפיינים: שתי המפלגות הגדולות מתכוונות להתמקד דווקא בקמפיינים שליליים, לאחר שבמהלך רוב הקמפיין ניסו להתמקד דווקא בחיובי (הליכוד בתוכנית המאה וכחול לבן ברפורמת הבריאות).

דפנה ליאל|N12| פורסם 27/02/20

בליכוד מתכוונים להמשיך במסר לפיו גנץ לא יוכל להקים ממשלה ללא תמיכת אחמד טיבי ואיימן עודה. עוד ינסו לשכנע את המצביעים שהמפלגה קרובה לניצחון ומשכך חיוני שכל תומכיה יצאו לקלפיות, וכן יפצירו במתלבטים שלא להצביע לעוצמה יהודית כדי שלא לבזבז קולות של גוש הימין.
בליכוד ימשיכו גם לתקוף את בני גנץ, בטענה שהעובדה שסירב לעימות מול נתניהו פירושה שהוא מסתיר משהו מהבוחרים וכי אין לו מה להציע לציבור. בשטח, הפעילים יעמדו בצמתים וייתקשרו למצביעים להניע אותם לקלפיות.

בכחול לבן מתכוונים לשדר מסרים דומים להפליא. במפלגה יחזרו על המסר לפיו כחול לבן מוכרחה להיות המפלגה הגדולה ביותר, וכי קול לעמיר פרץ כמוהו כקול לרפי פרץ. המפלגה תדגיש כי אם אלא תהיה המפלגה הגדולה ביותר היא לא תהיה זו שתרכיב את הממשלה הבאה.

בנוסף, תתקוף המפלגה את נתניהו אישית, בטענה כי הוא הופך לארדואן: חותר להישאר על כיסא ראש הממשלה לנצח, ויחוקק חוק צרפתי ופסקת התגברות – שפירושם קץ הדמוקרטיה. בשטח, הפעילים יתמקדו בריכוזי התמיכה של המפלגה, וישובו ויחזרו על המסר לפיו ההימנעות מעימות מוצדקת שכן לא מתעמתים עם נאשמים בפלילים.

כתבה מתוך אתר N12

פייסבוק
טוויטר
וואטסאפ
אימייל
הדפסה